رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور پنلی ایساتیس

آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1400/04/07 ساعت 15:24

رادیاتور پنلی ایساتیس ISATIS Panel Radiator

رادیاتور پنلی ایساتیس با به کارگیری خط تولید پیشرفته ایتالیایی leas بصورت تمام رباتیک با راندمان بالا و مدت گارانتی طولانی تر از دیگر برندها تولید و عرضه میشود رادیاتور پنلی ایساتیس مدل افتاب دارای ارتفاع ۵۵ سانتی متر و آکس ۵۰ سانتی متر است که در ۱۳ مدل از طول ۴۰سانتی متر تا۳۰۰ سانتی متر تولید میشود.

رادیاتور پنلی ایساتیس مدل آفتاب از نوع دوکنوکتور و دوپلیت 22pkkp می باشد که توان حرارتی هر متر در بالاترین دما ۷۰-۹۰ معادل ۱۸۳۰کیلو کالری بر ساعت میباشد.

رادیاتور پنلی ایساتیس قابلیت سفارش تولید رادیاتور های تیپ pk11 21pkp-33pkkpkp- را نیز دارا می باشد.

رادیاتور پنلی ایساتیس جهت بالا بردن کیفیت رنگ از تکنولوژی نانو سرامیک جهت پوشش بهره برده است. در جوشکاری رادیاتور های پنلی ایساتیس از فناوری جوش دو ورق با حفظ ضخامت ورق استفاده شده است که از برتری های رادیاتور پنلی ایساتیس محسوب میشود.

رادیاتور های پنلی ایساتیس در دو مدل آفتاب و ایکاروس تولید میشوند که مدل آفتاب جهت عرضه در بازار ایران میباشد.

رادیاتور ایساتیس در طول های بالا تر از ۱۰۰ سانتی متر دارای وزن بالاییست که نصب آن روی دیوارهای پیش ساخته امکان پذیر نمیباشد و میبایست جهت نصب علاوه بر پایه های دیواری از پایه های زمینی مناسب نیز استفاده نمود.

رادیاتور پنلی ایساتیس دارای ۴ اتصال میباشد که می توان ورودی یا خروجی آب گرم را به آن ها متصل نمود.

رادیاتور پنلی ایساتیس

بسته بندی و نصب رادیاتور پنلی ایساتیس

در بسته بندی رادیاتور ایساتیس بست های مخصوص بعلاوه درپوش و ماسوره جهت نصب رادیاتور تحویل میگردد و مشتریان محترم هنگام خرید رادیاتور ایساتیس تنها می بایست شیر و زانوی ورود و خروج آب را مجزا تهیه نمایند. رادیاتور پنلی ایساتیس در طول های مختلف دارای عرض۱۰سانتی متر میباشد.

رادیاتور پنلی ایساتیس قابلیت نصب دو طرفه را در صورت دفرمگی و یا کثیف شدن یک سمت دارد. بست ها ی مهار کننده رادیاتور های پنلی ایساتیس به صورت قلاب به بالا و پایین نصب می شوند.

استفاده از پکیج های حرارتی با مبدل مسی و رادیاتور های آلومینیومی به واسطه جریان آب سبب واکنش شیمیایی و تولید گاز سمی و قابل اشتعال هیدروژن شده که نیاز است رادیاتور دائما هواگیری شود. این مشکل با بکارگیری رادیاتور پنلی فولادی ایساتیس حل شده و از ایجاد گاز های اشتعال زا جلوگیری میگردد.

گارانتی رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور ایساتیس دارای ۱۲ سال گارانتی تعویض است.

بیشتر
حذف همه